BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 18, 2010

Detik memulakan blog ...

Salam..

Buat pertama kalinya saya memulakan hari usia baru 26 tahun ini dengan membina blog sendiri. Nampak sangat usia baru ini benar-benar menuntut saya membuat sedikit perubahan, dari rutin biasa kepada rutin luar biasa pula!

Eh, bukan maksud saya orang lain yang tulis blog tu ada hobi luar biasa, tetapi sebenarnya mereka adalah sumber inspirasi diri ini untuk menekan keypad laptop meluahkan apa yang ada di minda dan di hati ini.

Hmm..dulu-dulu hobi saya menjenguk ke blog-blog orang lain, membaca lalu tersenyum. Setakat beberapa tahun ini sudah banyak blog yang sudah saya lawati. Ada yang aktif sangat lah aktif, ada yang update sekali sekala. Apa pun, sebagai blogger baru, saya berharap jari jemari saya tidak letih untuk terus menaip. Ya la kan, blog sendiri kena la taip sendiri, tak kan orang lain pula kan!

0 comments: